Hulp bij vragen rond de aangifte: belastingspreekuren

Mocht u bij het invullen van uw belastingaangifte tegen vragen aanlopen dan zijn er spreekuren in de bibliotheek.

Voorwaarden:

Vrijwilligers van Senver belastinghulp zijn aanwezig om:

• Eenvoudige vragen van particulieren over de belastingaangifte of toeslagen te beantwoorden. (Aangifte van bedrijven, zzp-ers e.d. vallen hier dus buiten). Zo nodig kunnen zij ook de aangifte voor u invullen.
  • De hulp wordt gegeven aan particulieren met een jaarinkomen tot € 35.000 voor alleenstaanden en € 55.000 voor echtparen/samenwonenden.
  • Het spreekuur is bedoeld voor inwoners van Hilversum.

De belastinghulp van Seniorenvereniging Hilversum helpt u bij uw aangifte Inkomstenbelasting 2021 op basis van gegevens die u zelf verstrekt.

U blijft zelf verantwoordelijk voor de gegevens die u verstrekt en die in de aangifte worden opgenomen.
De belastinghulp van Senver of de bibliotheek kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.
Kijk op de checklist welke gegevens u nodig heeft om de aangifte in te kunnen vullen.

Kosten:

Per aangifte wordt een tarief van 10,- per persoon berekend, ter plekke contant te voldoen aan de vrijwilliger.

Bij een eenvoudige vraag of doorverwijzing wordt geen bijdrage berekend. Dit ter beoordeling van de belastinghulp.

Wanneer:

• Elke dinsdagmiddag van 1 maart – 26 april 2022 , 14.00-17.00 uur
  • En op vier donderdagavonden, 18.00-20.00 uur:
       10 maart
       24 maart
        7  april
       28 april

Aanmelden: Telefonisch 035- 6212942 of per mail s.jukkema@bibliotheekhilversum.nl.

Vermeld svp uw naam, telefoonnummer en mailadres. Wij nemen dan contact met u op om een datum en tijd af te spreken.

Kom alleen als u geen klachten heeft die op corona kunnen wijzen.